05.04.2013 Kategoria: Informacje
Aktywny samorząd - druki wniosków
W dniu 04.04.2013 r. Zarząd Powiatu Mieleckiego przyjął uchwałę w sprawie zasad dotyczących wyboru, dofinansowania i rozliczania wniosków o dofinansowanie w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd" oraz wzoru wniosku o dofinansowanie.
Aktualne wniosk o dofinansowanie zadań w ramach programu można pobierać w zakładce "Wnioski do pobrania".
Kompletny wniosek zawiera:
1. wniosek (P - dla osoby pełnoletniej, O - dla podopiecznego),
2. wkładkę odpowiednią dla danego zadania
3. oświadczenie o dochodach i oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych (dla wszystkich zadań,
oraz ewentualnie
4. zaświadczenie lekarskie (moduł I - obszar B zadanie 1, obszar C zadania 1,3,4)
5. zaświadczenie z uczelni (moduł II)
6. inne załączniki wymienione w odpowiednich drukach wniosków.
Przed wypełnieniem wniosku należy zapoznać się z uchwałą Zarządu Powiatu Mieleckiego w sprawie zasad dotyczących wyboru, dofinansowania i rozliczania wniosków o dofinansowanie w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd" oraz wzoru wniosku o dofinansowanie - dostępne w zakładce "Wnioski do pobrania" oraz dokumentami PFRON tj.:
1. Pilotażowy program "Aktywny Samorząd" - dostępny pod adresem - http://www.pfron.org.pl/portal/pl/355/1644/,
2. Kierunki działań oraz warunki brzegowe obowiązujące r ealizatorów pilotażowego programu „Aktywny samorząd" w 2013 roku - dostępne pod adresem - http://www.pfron.org.pl/portal/pl/46/1651/Kierunki_dzialan_oraz_warunki_brzegowe_obowiazujace_realizatorow_pilotazowego_pr.html
3. Uchwała Zarządu PFRON w sprawie: realizacji pilotażowego programu „Aktywny samorząd" dostępne pod adresem - http://www.pfron.org.pl/portal/pl/372/1678/Zasady_oraz_zalaczniki.html
Termin rozpoczęcia naboru wniosku zostanie ogłoszony po podpisaniu przez Powiat Mielecki umowy w sprawie realizacji Pilotażowego programu "Aktywny Samorząd".
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: