26.02.2020 Kategoria: Informacje
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu jest realizatorem programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2019-2020,
W związku z zgłaszanymi przez Wnioskodawców trudnościami w znalezieniu osoby spełniającej kryteria asystenta osoby niepełnosprawnej zgodnie z programem „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”, zapraszamy do kontaktu z PCPR w Mielec osoby chętne do świadczenia usługi asystenta osoby niepełnosprawnej.
Program realizowany ze środków Funduszu Solidarnościowego.
Wymagania asystenta:
Zakres wykonywanych zadań:
Asystent osoby niepełnosprawnej nie może być :
Usługi asystenta realizowane przez 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00-22:00, limit godzin usług asystenta przypadającego na 1 uczestnika programu wynosi nie więcej niż 30 godzin miesięcznie.
Usługa asystenta realizowana na terenie powiatu mieleckiego (w miejscu zamieszkania , w miejscu aktywności społecznej osoby niepełnosprawnej).
Koszt jednej godziny zegarowej wynagrodzenia z tytułu świadczenia usług asystenta wynosi nie więcej niż 30 zł brutto, na podstawie umowy zlecenia.
Osoby zainteresowane zapraszamy do zgłaszania się do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, tel. 17 78 00470, pok. 17.
Jednocześnie informujemy, że ostateczny wybór Asystenta należy do Wnioskodawcy (uczestnika programu).