10.11.2017 Kategoria: Informacje
Rozeznanie nr 1
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia w przedmiocie zakupu: komputerowej stacji roboczej (sztuk 1), monitora (sztuk 1), komputera przenośnego (TYP1) (sztuk 1) wraz z dostawą do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu, w ramach realizowanego przez PCPR w Mielcu projektu konkursowego pn. „Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Powiecie Mieleckim” Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zwracam się z prośbą o przedstawienie proponowanej ceny na zakup w/w sprzętu.
Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, z gwarancją oraz oryginalnym opakowaniem. Oferowane urządzenia nie mogą posiadać plomb gwarancyjnych.
1. Termin realizacji zamówienia: listopad 2017r.
2. Miejsce złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu, ul. Żeromskiego 34, pokój nr 11 (forma pisemna, fax lub e-mail). W celu zachowania terminu składania ofert dopuszcza się przesłanie oferty wraz z dołączonymi parametrami zaoferowanego sprzętu w postaci skanu na adres e-mail adyndor@pcprmielec.pl, mkbrzdek@pcprmielec.pl lub faxem na nr 17 78 00 470 z późniejszym niezwłocznym dostarczeniem oryginału oferty do siedziby Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty złożenia oferty inną drogą.
3. Termin składania ofert: do 16.11.2017r. (liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).
4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Monika Książek-Brzdęk, Anna Dyndor.
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, wyłącznie na druku załączonym do niniejszego pisma.
6. Odpowiedź nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
Rozeznanie nr 2
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia w przedmiocie zakupu pakietu biurowego wraz z dostawą do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu, w ramach realizowanego przez PCPR w Mielcu projektu konkursowego pn. „Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Powiecie Mieleckim” Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zwracam się z prośbą o przedstawienie proponowanej ceny na zakup w/w sprzętu. Wymagania Zamawiającego dla parametrów zaoferowanego pakietu stanowi załącznik nr 1 do rozeznania cenowego Dostarczone pakiety biurowe muszą być fabrycznie nowe, z gwarancją oraz oryginalnym opakowaniem.
1. Termin realizacji zamówienia: listopad 2017r.
2. Miejsce złożenia oferty: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu, ul. Żeromskiego 34, pokój nr 11 (forma pisemna, fax lub e-mail). W celu zachowania terminu składania ofert dopuszcza się przesłanie oferty wraz z dołączonymi parametrami zaoferowanego pakietu w postaci skanu na adres e-mail adyndor@pcprmielec.pl, mkbrzdek@pcprmielec.pl lub faxem na nr 17 78 00 470 z późniejszym niezwłocznym dostarczeniem oryginału oferty do siedziby Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty złożenia oferty inną drogą.
3. Termin składania ofert: do 16.11.2017r. (liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).
4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Monika Książek-Brzdęk, Anna Dyndor.
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, wyłącznie na druku załączonym do niniejszego pisma.
6. Odpowiedź nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
Rozeznanie nr 3
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia w przedmiocie: zakup urządzenia wielofunkcyjnego atramentowego (szt. 2) z automatycznym drukiem dwustronnym wraz z dostawą do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu, w ramach realizowanego przez PCPR w Mielcu projektu konkursowego pn. „Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Powiecie Mieleckim” Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego zwracam się z prośbą o przedstawienie proponowanej ceny na zakup w/w sprzętu. Wymagania Zamawiającego dla parametrów zaoferowanego sprzętu stanowi załącznik nr 1 do rozeznania cenowego. Dostarczone urządzenie musi być fabrycznie nowe, z gwarancją oraz oryginalnym opakowaniem. Oferowane urządzenie nie może posiadać plomb gwarancyjnych.
1. Termin realizacji zamówienia: listopad 2017r.
2. Miejsce złożenia oferty: Powiatowe Centrum pomocy Rodzinie w Mielcu, ul. Żeromskiego 34, pokój nr 11 (forma pisemna, fax lub e-mail). W celu zachowania terminu składania ofert dopuszcza się przesłanie oferty wraz z dołączonymi parametrami zaoferowanego sprzętu w postaci skanu na adres e-mail adyndor@pcprmielec.pl, mkbrzdek@pcprmielc.pl lub faxem na nr 17 78 00 470 z późniejszym niezwłocznym dostarczeniem oryginału oferty do siedziby Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty złożenia oferty inną drogą.
3. Termin składania ofert: do 16.11.2017r. (liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).
4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Monika Książek-Brzdęk, Anna Dyndor.
5. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, wyłącznie na druku załączonym do niniejszego pisma.
6. Odpowiedź nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
Wzór rozeznania cenowego znajduje się w zakładce "wnioski do pobrania"