A A A

Zakup sprzętu rehabilitacyjnego

22.01.2016 Kategoria: Informacje


Zakup sprzętu rehabilitacyjnego
ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec zaprasza do złożenia oferty na:

2. Przedmiot zamówienia

1) 5 rowerków treningowych o wadze do 30 kg, o stabilnej konstrukcji z nakładkami zapobiegającymi porysowaniu podłoża oraz rolkami transportowymi, wyposażonych w ergonomiczne siedzisko z regulacją ustawienia w pionie i poziomie, kierownica pokryta miękką pianką o wysokiej odporności na ścieranie z regulowanym kątem nachylenia, dotykowe sensory pulsu w kierownicy, system oporu mechaniczny z ręczną regulacją oporu (min. 8 poziomów obciążenia), antypoślizgowe pedały z regulowanymi paskami, wyposażonych w komputer z wyświetlaczem LCD umożliwiającym kontrolę postępów w treningu (prędkość, czas, dystans, ilość spalonych kalorii, puls), waga koła zamachowego min. 7 kg, maksymalna waga użytkownika min. 150 kg.

Uwaga! Oferowana cena powinna obejmować dostarczenie ww. sprzętu do siedziby Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego „Nie jesteś sam” w Mielcu przy ul. Żeromskiego 34.

3. Termin realizacji zamówienia do 5 lutego 2016 r.

4. Okres gwarancji min. 12 miesięcy

5. Miejsce złożenia oferty Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, faksem pod nr 17 78 00 473 lub e-mail pcpr@powiat-mielecki.pl.

6. Termin składania ofert do 29 stycznia 2016 r.

7. Warunki płatności przelewem, termin min. 14 dni od dnia wystawienia faktury

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Marta Cisło tel. 17 78 00 433, Maciej Kapinos tel. 17 78 00 472

9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, wyłącznie na formularzu dołączonym do niniejszego pisma.

Do oferty należy dołączyć foldery, informatory zawierające opis i fotografie oferowanego sprzętu lub adresy stron internetowych zawierających ww. informacje.

Zapytanie oraz formularz ofertowy do pobrania w dziale Wnioski do pobrania - Zamówienia

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano