02.12.2015 Kategoria: Informacje
Zapytanie ofertowe - Kompensacja mocy biernej pojemnościowej
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, te. 17 78 00 470, fax 17 78 00 473 zaprasza do złożenia oferty na:
2. Przedmiot zamówienia Dobór, wykonanie i montaż urządzenia do kompensacji mocy biernej pojemnościowej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu (punkt poboru energii elektrycznej PPE 480548111002682555). Zakres zamówienia obejmuje analizę strat z tytułu niewykorzystanej mocy biernej pojemnościowej, dobór odpowiednich rozwiązań technicznych i urządzeń w celu kompensacji niewykorzystanej mocy biernej pojemnościowej oraz montaż odpowiednich urządzeń. Oferowana cena powinna zawierać koszty analizy strat z tytułu niewykorzystanej mocy biernej pojemnościowej, doboru odpowiednich rozwiązań technicznych i urządzeń w celu kompensacji niewykorzystanej mocy biernej pojemnościowej, wykonania i montażu odpowiednich urządzeń, ich dowozu do miejsca montażu, dojazdu pracowników Wykonawcy do miejsca montażu, koszty gwarancji (w tym dojazdu pracowników do miejsca montażu urządzań oraz transportu urządzeń objętych gwarancją, wymaganych przez przepisy szczegółowe odbiorów i zezwoleń, przeglądów w okresie obowiązywania gwarancji. Wykonawca udzieli gwarancji na uzyskanie efektu kompensacji w stosunku do kosztów ponoszonych w okresie 12 miesięcy przed realizacją przedmiotu zamówienia. Przed złożeniem oferty zaleca się wykonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia. Wszelkie rozwiązania techniczne, w szczególności miejsce montażu urządzeń i instalacji muszą być uzgodnienie i zaakceptowane przez Zamawiającego. Wszelkie koszty wynikłe w trakcie realizacji zamówienia i nie przewidziane w złożonej ofercie obciążają Wykonawcę.
3. Termin realizacji zamówienia do 28.12.2015 r.
4. Okres gwarancji minimum 12 miesięcy.
5. Miejsce złożenia oferty w formie pisemnej Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec pokój nr 10, e-mail na adres pcpr@powiat-mielecki.pl, faxem na nr 17 78 00 472
6. Termin składania ofert do dnia 09.12.2015 r. do godz. 12 – liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego.
7. Warunki płatności przelew do 30 dni od przedłożenia faktury lub rachunku.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Maciej Kapinos tel. 17 78 00 472.
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, wyłącznie na formularzu załączonym do niniejszego pisma.
Zapytanie oraz formularz ofertowy do pobrania w dziale - Wnioski do pobrania - Zamówienia