A A A

Zapytanie ofertowe - Kompensacja mocy biernej pojemnościowej

02.12.2015 Kategoria: Informacje


Zapytanie ofertowe - Kompensacja mocy biernej pojemnościowej
ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, te. 17 78 00 470, fax 17 78 00 473 zaprasza do złożenia oferty na:

2. Przedmiot zamówienia Dobór, wykonanie i montaż urządzenia do kompensacji mocy biernej pojemnościowej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu (punkt poboru energii elektrycznej PPE 480548111002682555). Zakres zamówienia obejmuje analizę strat z tytułu niewykorzystanej mocy biernej pojemnościowej, dobór odpowiednich rozwiązań technicznych i urządzeń w celu kompensacji niewykorzystanej mocy biernej pojemnościowej oraz montaż odpowiednich urządzeń. Oferowana cena powinna zawierać koszty analizy strat z tytułu niewykorzystanej mocy biernej pojemnościowej, doboru odpowiednich rozwiązań technicznych i urządzeń w celu kompensacji niewykorzystanej mocy biernej pojemnościowej, wykonania i montażu odpowiednich urządzeń, ich dowozu do miejsca montażu, dojazdu pracowników Wykonawcy do miejsca montażu, koszty gwarancji (w tym dojazdu pracowników do miejsca montażu urządzań oraz transportu urządzeń objętych gwarancją, wymaganych przez przepisy szczegółowe odbiorów i zezwoleń, przeglądów w okresie obowiązywania gwarancji. Wykonawca udzieli gwarancji na uzyskanie efektu kompensacji w stosunku do kosztów ponoszonych w okresie 12 miesięcy przed realizacją przedmiotu zamówienia. Przed złożeniem oferty zaleca się wykonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia. Wszelkie rozwiązania techniczne, w szczególności miejsce montażu urządzeń i instalacji muszą być uzgodnienie i zaakceptowane przez Zamawiającego. Wszelkie koszty wynikłe w trakcie realizacji zamówienia i nie przewidziane w złożonej ofercie obciążają Wykonawcę.

3. Termin realizacji zamówienia do 28.12.2015 r.

4. Okres gwarancji minimum 12 miesięcy.

5. Miejsce złożenia oferty w formie pisemnej Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec pokój nr 10, e-mail na adres pcpr@powiat-mielecki.pl, faxem na nr 17 78 00 472

6. Termin składania ofert do dnia 09.12.2015 r. do godz. 12 – liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego.

7. Warunki płatności przelew do 30 dni od przedłożenia faktury lub rachunku.

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Maciej Kapinos tel. 17 78 00 472.

9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, wyłącznie na formularzu załączonym do niniejszego pisma.

Zapytanie oraz formularz ofertowy do pobrania w dziale - Wnioski do pobrania - Zamówienia

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano