A A A

Zapytanie ofertowe - materiały biurowe, tonery i środki czystości

04.12.2015 Kategoria: Informacje


Zapytanie ofertowe - materiały biurowe, tonery i środki czystości
ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu /nazwa zamawiającego/ zaprasza do złożenia oferty na:

2. Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, tuszów i tonerów, środków czystości oraz niestandardowych środków czystości dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu

2.1.1. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową ilością poszczególnych towarów w poszczególnych pakietach zamówienia zawierają tabele w pkt. 9.6

2.1.2. Wskazane w tabelach w pkt. 9.6 ilości dostaw poszczególnych materiałów biurowych oraz środków czystości są szacunkowe i Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji ilościowej i asortymentowej. Dostawy będą realizowane wg potrzeb określonych przez Zamawiającego w zamówieniu telefonicznym.

2.1.3. Zamówienie zostało podzielone na wyodrębnione części i Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

2.1.4. Zamawiający wyznacza termin wykonania zamówienia sukcesywnie do dnia 31.12.2016.

2.1.5. Wykonawca dostarczy każdorazowo przedmiot zamówienia w terminie do następnego dnia roboczego od chwili złożenia zamówienia.

3. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca dostarczy każdorazowo przedmiot zamówienia w terminie do następnego dnia roboczego od chwili złożenia zamówienia.

4. Miejsce złożenia oferty: siedziba zamawiającego Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, pok. 20.

5. Termin składania ofert: Oferty należy składać w kopertach opisanych w następujący sposób: „Oferta – dostawa tonerów, materiałów biurowych oraz środków czystości” w terminie do dnia 16 grudnia 2015 roku do godz. 900.

6. Warunki płatności: przelew w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury

7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Joanna Miśtura-Surzydecki

8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, każda strona oferty musi być ponumerowana, wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez upoważnionego przedstawiciela/li/.

Treść zapytania ofertowego i formularz do pobrania w dziale Wnioski do pobrania - Zamówienia

Czytaj więcej... | 2015-12-11 14:00:36
Zapytanie ofertowe - usługi pocztowe - zmiana
W związku z toczącym się postępowaniem dotyczącym wyboru Wykonawcy na świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy w szczególności ustawę z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529), opłacanych za pomocą opłaty z dołu, Zamawiający tj. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu informuje, że wpłynęły zapytania dotyczące prowadzonego postępowania. W związku z powyższym zmieniona została treść zapytania ofertowego, formularz oferty oraz termin składania ofert. Termin ten upływa w dniu 18.12.2015 r. o godz. 12.

Treść wyjaśnień zamawiającego oraz zmiana treści zapytania ofertowego wraz z nowym formularzem oferty do pobrania w dziale - Wnioski do pobrania - Zamówienia.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano