04.12.2015 Kategoria: Informacje
Zapytanie ofertowe - materiały biurowe, tonery i środki czystości
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu /nazwa zamawiającego/ zaprasza do złożenia oferty na:
2. Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, tuszów i tonerów, środków czystości oraz niestandardowych środków czystości dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu
2.1.1. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową ilością poszczególnych towarów w poszczególnych pakietach zamówienia zawierają tabele w pkt. 9.6
2.1.2. Wskazane w tabelach w pkt. 9.6 ilości dostaw poszczególnych materiałów biurowych oraz środków czystości są szacunkowe i Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji ilościowej i asortymentowej. Dostawy będą realizowane wg potrzeb określonych przez Zamawiającego w zamówieniu telefonicznym.
2.1.3. Zamówienie zostało podzielone na wyodrębnione części i Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2.1.4. Zamawiający wyznacza termin wykonania zamówienia sukcesywnie do dnia 31.12.2016.
2.1.5. Wykonawca dostarczy każdorazowo przedmiot zamówienia w terminie do następnego dnia roboczego od chwili złożenia zamówienia.
3. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca dostarczy każdorazowo przedmiot zamówienia w terminie do następnego dnia roboczego od chwili złożenia zamówienia.
4. Miejsce złożenia oferty: siedziba zamawiającego Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, pok. 20.
5. Termin składania ofert: Oferty należy składać w kopertach opisanych w następujący sposób: „Oferta – dostawa tonerów, materiałów biurowych oraz środków czystości” w terminie do dnia 16 grudnia 2015 roku do godz. 900.
6. Warunki płatności: przelew w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury
7. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Joanna Miśtura-Surzydecki
8. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, każda strona oferty musi być ponumerowana, wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez upoważnionego przedstawiciela/li/.
Treść zapytania ofertowego i formularz do pobrania w dziale Wnioski do pobrania - Zamówienia
Czytaj więcej... | 2015-12-11 14:00:36
Zapytanie ofertowe - usługi pocztowe - zmiana
W związku z toczącym się postępowaniem dotyczącym wyboru Wykonawcy na świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy w szczególności ustawę z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529), opłacanych za pomocą opłaty z dołu, Zamawiający tj. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu informuje, że wpłynęły zapytania dotyczące prowadzonego postępowania. W związku z powyższym zmieniona została treść zapytania ofertowego, formularz oferty oraz termin składania ofert. Termin ten upływa w dniu 18.12.2015 r. o godz. 12.
Treść wyjaśnień zamawiającego oraz zmiana treści zapytania ofertowego wraz z nowym formularzem oferty do pobrania w dziale - Wnioski do pobrania - Zamówienia.