A A A

Zapytanie ofertowe - sprzęt rehabilitacyjny

02.12.2015 Kategoria: Informacje


Zapytanie ofertowe - sprzęt rehabilitacyjny
ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec

zaprasza do złożenia oferty na:

2. Przedmiot zamówienia

1) 3 sztuki łóżek rehabilitacyjnych wielopozycyjnych na stelażu metalowym, sprężynujących, odpornych na działanie środków dezynfekujących, wymiary leża - 90x200 z odrębną regulacją leża, podnóżka i wezgłowia wraz z materacem przeciwodleżynowym (w pokrowcu nieprzemakalnym) paroprzepuszczalnym o wym. 12x90x200, sterowanych elektrycznie pilotem, wyposażonych w kółka antystatyczne z blokadą, wysięgnik wraz z uchwytem rehabilitacyjnym, poręcze boczne opuszczane (mocowane do łóżka elementami metalowymi), o maksymalnym obciążeniu min. 150 kg,

2) 1 rotor elektryczny z pedałami, przystosowanych do ćwiczeń kończyn górnych i dolnych w pozycji siedzącej lub leżącej, z możliwością regulacji prędkości, zakres obrotów od 30 do 60 na minutę, z możliwością zmiany kierunku ruchu, wyposażonych w wyłącznik czasowy oraz pilota, waga do 10 kg, zasilanie 220/230V,

3) 1 rowerek treningowy o wadze do 15 kg, o stabilnej konstrukcji z nakładkami zapobiegającymi porysowaniu podłoża, wyposażony w ergonomiczne siedzisko o regulowanej wysokości, kierownica pokryta miękką pianką o wysokiej odporności na ścieranie, system oporu mechaniczny z płynną ręczną regulacją oporu, wyposażonych w komputer z wyświetlaczem LCD umożliwiającym kontrolę postępów w treningu (prędkość, czas, dystans, ilość spalonych kalorii,

Uwaga! Oferowana cena powinna obejmować dostarczenie ww. sprzętu do siedziby Wypożyczalni Sprzętu Rehabilitacyjnego „Nie jesteś sam” w Mielcu przy ul. Żeromskiego 34.

3. Termin realizacji zamówienia do 29 grudnia 2015 r.

4. Okres gwarancji min. 12 miesięcy

5. Miejsce złożenia oferty Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec

6. Termin składania ofert do 10 grudnia 2015 r.

7. Warunki płatności przelewem, termin min. 14 dni od dnia wystawienia faktury

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Marta Cisło tel. 17 78 00 433, Maciej Kapinos tel. 17 78 00 472

9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, wyłącznie na formularzu dołączonym do niniejszego pisma.

Do oferty należy dołączyć foldery, informatory zawierające opis i fotografie oferowanego sprzętu lub adresy stron internetowych zawierających ww. informacje.

Zapytanie oraz formularz ofertowy do pobrania w dziale - Wnioski do pobrania - Zamówienia

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano