A A A

Zapytanie ofertowe - urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.

12.12.2017 Kategoria: Informacje


Zapytanie ofertowe - urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.

Załaczniki do rozeznania cenowego znajduja się we wnioskach do pobrania.

 

ROZEZNANIE  RYNKU

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia w przedmiocie: zakup urządzenia wielofunkcyjnego  atramentowego (szt. 1) z automatycznym drukiem dwustronnym wraz z dostawą do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu, zwracam się z prośbą o przedstawienie proponowanej ceny na zakup w/w sprzętu.

Wymagania Zamawiającego dla parametrów zaoferowanego sprzętu stanowi załącznik nr 1 do rozeznania cenowego.

Dostarczone urządzenie musi być fabrycznie nowe, z gwarancją oraz oryginalnym opakowaniem. Oferowane urządzenie nie może posiadać plomb gwarancyjnych.

  1. Termin realizacji zamówienia:grudzień 2017r.
  2. Miejsce złożenia oferty: Powiatowe Centrum pomocy Rodzinie w Mielcu,ul. Żeromskiego 34, pokój nr 6A (forma pisemna, fax lub e-mail). W celu zachowania terminu składania ofert dopuszcza się przesłanie oferty wraz z dołączonymi parametrami zaoferowanego sprzętu w postaci skanu na adres e-mail pzomielec@op.pl lub faxem na nr 177800 473 z późniejszym niezwłocznym dostarczeniem oryginału oferty do siedziby Zamawiającego w terminie do 2 dni od daty złożenia oferty inną drogą.
  3. Termin składania ofert: do18.12.2017r. (liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).
  4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Katarzyna Leyko-Furmańska.

Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, wyłącznie na druku załączonym do niniejszego pisma.Odpowiedź nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.

Dyrektor

Powiatowego Centrum

Pomocy Rodzinie

Beata Kardyś