A A A

Zapytanie ofertowe - usługi pocztowe

04.12.2015 Kategoria: Informacje


Zapytanie ofertowe - usługi pocztowe
ZAPYTANIE OFERTOWE

1. Zamawiający Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, tel. 17 78 00 470, fax 17 78 00 473 /nazwa zamawiającego/ zaprasza do złożenia oferty na:

2. Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy w szczególności ustawę z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529), opłacanych za pomocą opłaty z dołu. Przedmiotem usługi będą przesyłki listowe o wadze do 2000 g - gabaryt A (tj. wymiaru strony adresowej nie mniejsze niż 90 mm x 140 mm a żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, szerokości 230 mm i długości 325 mm) oraz gabaryt B (tj. chociaż jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, szerokość 230 mm i długość 325 mm a suma wysokości, szerokości i długości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm):

1) zwykłe ekonomiczne tj. przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłką najszybszej kategorii,

2) zwykłe priorytetowe tj. przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii,

3) polecone ekonomiczne tj. przysyłki rejestrowane nie będące przesyłką najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,

4) polecone priorytetowe tj. przysyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,

5) polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – tj. przesyłki nie będące przesyłką najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,

6) polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – tj. przesyłki najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi dostarczania przesyłek do każdego miejsca w Polsce, na wskazany adres lub wskazany adres skrytki pocztowej.

2.2. Zakres zamówienia obejmuje następujące przesyłki:

1) list zwykły ekonomiczny gabaryt A 1-350 g – 1 596 szt.

2) list zwykły ekonomiczny gabaryt A 351-500 g – 7 136 szt.

3) list zwykły ekonomiczny gabaryt A 501-1000 g – 15 szt.

4) list zwykły ekonomiczny gabaryt B 1-350 g – 99 szt.

5) list priorytetowy gabaryt A 1-350 g – 3 szt.

6) list priorytetowy gabaryt A 351-500 g – 67 szt.

7) list priorytetowy gabaryt B 501-1000 g – 1 szt.

8) list polecony ekonomiczny gabaryt A 1-350 g – 351 szt.

9) list polecony ekonomiczny gabaryt A 351-500 g – 1 806 szt.

10) list polecony ekonomiczny gabaryt A 501-1000 g – 11 szt.

11) list polecony ekonomiczny gabaryt B 1-350 g – 12 szt.

12) list polecony ekonomiczny gabaryt B 1-500 g – 77 szt.

13) list polecony ekonomiczny gabaryt B 501-1000 g – 79 szt.

14) list polecony ekonomiczny gabaryt B 1001-2000 g – 10 szt.

15) zwrotne potwierdzenie odbioru – 1 740 szt.

16) zwroty – 138 szt.

Wskazane ilości przesyłek każdego rodzaju mają charakter szacunkowy, który nie obliguje Zamawiającego do nadania takiej ilości przesyłek w okresie trwania umowy.

2.3. Ze względu na specyfikę przesyłek rejestrowanych Zamawiającego, wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę wymogów ustawowych w odniesieniu do dokumentów urzędowych w zakresie:

1) skutków potwierdzenia przyjęcia przesyłki rejestrowanej wydanego przez placówkę pocztową operatora wyznaczonego (art. 17 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529),

2) skutków nadania pisma (zachowanie terminu) w rozumieniu art. 57 § 5 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 267 z póź.zm.) oraz art. 165 § 2 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 101 z póź.zm.).

2.4. Nadanie przesyłek będzie następować w dniu ich odebrania przez Wykonawcę od Zamawiającego.

2.5.Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi codziennego odbioru przesyłek do wysyłki od Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530, przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

2.6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przesyłek i zwrotnych przesyłek do Zamawiającego, mającego siedzibę w Mielcu przy ul. Żeromskiego 34.

2.7. Wykonawca będzie realizował usługę doręczania przesyłek Zamawiającego w terminach określonych w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. z 2013 r. poz. 545).

2.8. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość nieodpłatnego śledzenia przez Internet przesyłek rejestrowanych.

2.9. Wszystkie ceny jednostkowe (netto i brutto) określone przez Wykonawcę w ofercie będą stałe bez możliwości ich zmiany w okresie trwania umowy.

2.10. Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który zaproponuje najniższą cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu i ofercie Wykonawcy z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa.

2.11. Projekt umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedstawi Wykonawca.

2.12. W przypadku posługiwania się przez Wykonawcę wzorcem umowy, jest on zobowiązany do jego modyfikacji zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu, w szczególności Wykonawca uwzględni w umowie zapisy dotyczące:

1) rozwiązania umowy z zachowaniem 1 miesięcznego terminu wypowiedzenia ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego, bez negatywnych skutków prawnych lub finansowych dla stron,

2) prawa Zamawiającego do odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

3. Termin realizacji zamówienia od 2 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.

4. Okres gwarancji nie dotyczy

5. Miejsce złożenia oferty w formie pisemnej Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec pokój nr 10, e-mail na adres pcpr@powiat-mielecki.pl, faxem na nr 17 78 00 472

6. Termin składania ofert do dnia 17 grudnia 2015 r. do godz. 12 – liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego.

7. Warunki płatności wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie, z dołu z uwzględnieniem faktycznie zrealizowanej liczby usług i na podstawie zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych. Opłata pobrana za niezrealizowane przez Wykonawcę usługi zwrotnego potwierdzenia odbioru będzie zwracana/potrącana najpóźniej w następnym okresie rozliczeniowym

8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Maciej Kapinos tel. 17 78 00 472.

9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, wyłącznie na formularzu załączonym do niniejszego pisma.

Zapytanie oraz formularz ofertowy do pobrania w dziale - Wnioski do pobrania - Zamówienia

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano