04.12.2015 Kategoria: Informacje
Zapytanie ofertowe - usługi pocztowe
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec, tel. 17 78 00 470, fax 17 78 00 473 /nazwa zamawiającego/ zaprasza do złożenia oferty na:
2. Przedmiot zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy w szczególności ustawę z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529), opłacanych za pomocą opłaty z dołu. Przedmiotem usługi będą przesyłki listowe o wadze do 2000 g - gabaryt A (tj. wymiaru strony adresowej nie mniejsze niż 90 mm x 140 mm a żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, szerokości 230 mm i długości 325 mm) oraz gabaryt B (tj. chociaż jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, szerokość 230 mm i długość 325 mm a suma wysokości, szerokości i długości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm):
1) zwykłe ekonomiczne tj. przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłką najszybszej kategorii,
2) zwykłe priorytetowe tj. przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii,
3) polecone ekonomiczne tj. przysyłki rejestrowane nie będące przesyłką najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
4) polecone priorytetowe tj. przysyłki rejestrowane najszybszej kategorii, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
5) polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – tj. przesyłki nie będące przesyłką najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem,
6) polecone priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) – tj. przesyłki najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi dostarczania przesyłek do każdego miejsca w Polsce, na wskazany adres lub wskazany adres skrytki pocztowej.
2.2. Zakres zamówienia obejmuje następujące przesyłki:
1) list zwykły ekonomiczny gabaryt A 1-350 g – 1 596 szt.
2) list zwykły ekonomiczny gabaryt A 351-500 g – 7 136 szt.
3) list zwykły ekonomiczny gabaryt A 501-1000 g – 15 szt.
4) list zwykły ekonomiczny gabaryt B 1-350 g – 99 szt.
5) list priorytetowy gabaryt A 1-350 g – 3 szt.
6) list priorytetowy gabaryt A 351-500 g – 67 szt.
7) list priorytetowy gabaryt B 501-1000 g – 1 szt.
8) list polecony ekonomiczny gabaryt A 1-350 g – 351 szt.
9) list polecony ekonomiczny gabaryt A 351-500 g – 1 806 szt.
10) list polecony ekonomiczny gabaryt A 501-1000 g – 11 szt.
11) list polecony ekonomiczny gabaryt B 1-350 g – 12 szt.
12) list polecony ekonomiczny gabaryt B 1-500 g – 77 szt.
13) list polecony ekonomiczny gabaryt B 501-1000 g – 79 szt.
14) list polecony ekonomiczny gabaryt B 1001-2000 g – 10 szt.
15) zwrotne potwierdzenie odbioru – 1 740 szt.
16) zwroty – 138 szt.
Wskazane ilości przesyłek każdego rodzaju mają charakter szacunkowy, który nie obliguje Zamawiającego do nadania takiej ilości przesyłek w okresie trwania umowy.
2.3. Ze względu na specyfikę przesyłek rejestrowanych Zamawiającego, wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę wymogów ustawowych w odniesieniu do dokumentów urzędowych w zakresie:
1) skutków potwierdzenia przyjęcia przesyłki rejestrowanej wydanego przez placówkę pocztową operatora wyznaczonego (art. 17 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529),
2) skutków nadania pisma (zachowanie terminu) w rozumieniu art. 57 § 5 pkt 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 267 z póź.zm.) oraz art. 165 § 2 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 101 z póź.zm.).
2.4. Nadanie przesyłek będzie następować w dniu ich odebrania przez Wykonawcę od Zamawiającego.
2.5.Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi codziennego odbioru przesyłek do wysyłki od Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530, przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
2.6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania przesyłek i zwrotnych przesyłek do Zamawiającego, mającego siedzibę w Mielcu przy ul. Żeromskiego 34.
2.7. Wykonawca będzie realizował usługę doręczania przesyłek Zamawiającego w terminach określonych w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. z 2013 r. poz. 545).
2.8. Wykonawca zapewni Zamawiającemu możliwość nieodpłatnego śledzenia przez Internet przesyłek rejestrowanych.
2.9. Wszystkie ceny jednostkowe (netto i brutto) określone przez Wykonawcę w ofercie będą stałe bez możliwości ich zmiany w okresie trwania umowy.
2.10. Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który zaproponuje najniższą cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia, na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu i ofercie Wykonawcy z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa.
2.11. Projekt umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedstawi Wykonawca.
2.12. W przypadku posługiwania się przez Wykonawcę wzorcem umowy, jest on zobowiązany do jego modyfikacji zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu, w szczególności Wykonawca uwzględni w umowie zapisy dotyczące:
1) rozwiązania umowy z zachowaniem 1 miesięcznego terminu wypowiedzenia ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego, bez negatywnych skutków prawnych lub finansowych dla stron,
2) prawa Zamawiającego do odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Termin realizacji zamówienia od 2 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
4. Okres gwarancji nie dotyczy
5. Miejsce złożenia oferty w formie pisemnej Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Żeromskiego 34, 39-300 Mielec pokój nr 10, e-mail na adres pcpr@powiat-mielecki.pl, faxem na nr 17 78 00 472
6. Termin składania ofert do dnia 17 grudnia 2015 r. do godz. 12 – liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego.
7. Warunki płatności wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie, z dołu z uwzględnieniem faktycznie zrealizowanej liczby usług i na podstawie zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych. Opłata pobrana za niezrealizowane przez Wykonawcę usługi zwrotnego potwierdzenia odbioru będzie zwracana/potrącana najpóźniej w następnym okresie rozliczeniowym
8. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami Maciej Kapinos tel. 17 78 00 472.
9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, wyłącznie na formularzu załączonym do niniejszego pisma.
Zapytanie oraz formularz ofertowy do pobrania w dziale - Wnioski do pobrania - Zamówienia