27.08.2018
Wybór oferty - asystent osoby niepełnosprawnej
W związku z realizacją projektu pn. „Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Powiecie Mieleckim” w latach 2016–2018, w ramach Działania 8.1 Priorytet VIII Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu dokonano wybory wykonawcy na na świadczenie usług asystenta osoby niepełnosprawnej, które obejmować będą całokształt zadań wykonywanych w celu pełnienia roli asystenta osoby niepełnosprawnej w trakcie wybranych form wsparcia (odbywających się na terenie miasta Mielca) oraz w trakcie dowożenia i odwożenia z miejsca zamieszkania i z powrotem.
Przedmiot zamówienia obejmować będzie całokształt zadań wykonywanych w celu pełnienia roli asystenta jednej osoby niepełnosprawnej, ze znacznym stopniem niepełnosprawności, z dysfunkcją narządu ruchu i schorzeniami neurologicznymi, poruszającej się przy pomocy balkonika, zamieszkałej na terenie Powiatu Mieleckiego, w trakcie wybranych przez nią form wsparcia (odbywających się na terenie miasta Mielca) tj.:
Racjonalnej Terapii Zachowania – ok. 31,5 godz. (w tym ok. 22,5 godz. zajęć, 3 godz. przerw w trakcie zajęć i 6 godz. dowozów),
Zespołu ćwiczeń usprawniających psychoruchowo i zajęć rehabilitacyjnych – ok. 37,5 godz. (w tym ok. 22,5 godz. zajęć i 15 godz. dowozów),
Indywidualnej terapii psychologicznej – ok. 12,5 godz. (w tym ok. 7,5 godz. zajęć i 5 godz. dowozów) oraz w trakcie jej dowożenia i odwożenia z miejsca zamieszkania i z powrotem.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakładce "Wnioski do pobrania - Program aktywizacji społeczno-zawodowej w Powiecie Mieleckim".