A A A

JAKIE TO PROSTE! Poznaj e-usługi Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

17.01.2019 Kategoria: Informacje


Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu zachęca do korzystania z e-usług. Sprawdź, jak wiele spraw urzędowych możesz załatwić bez wychodzenia z domu, za sprawą zaledwie kilku kliknięć!

Elektroniczne Biuro Obsługi Mieszkańca to nowoczesna i intuicyjna platforma. Kilka kliknięć wystarczy, by wypełnić elektroniczny formularz i przesłać go do PCPR, rozpoczynając tym samym bieg sprawy. Żadnych wizyt w PCPR, żadnego oczekiwania w kolejce, żadnych stosów dokumentów – wszystko to zamieniamy na dogodne dla Was miejsce i sprawną e-obsługę wymagającą jedynie Waszego laptopa, tabletu czy smartfona z dostępem do Internetu.

Z Elektronicznego Biura Obsługi Mieszkańca można skorzystać pod adresem internetowym: ebom.powiat-mielecki.pl. Poniżej prezentujemy zakresy e-usług, jakie sprawnie załatwicie online:

  • Oświadczenie o miejscu zamieszkania
  • Wniosek o udostępnienie sprzętu
  • Wniosek osoby niepełnosprawnej o dofinansowanie zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny
  • Wniosek o wypożyczenie sprzętu
  • Zaśw. lekarskie o stanie zdrowia - udost sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych
  • Zaśw. lekarskie o stanie zdrowia - wypożyczenie sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego


WAŻNE! Do skorzystania z e-usług niezbędne jest posiadanie Profilu Zaufanego – bezpłatnego narzędzia do potwierdzania tożsamości w Internecie oraz składania Podpisu Zaufanego.

Zobacz krok po kroku jak założyć profil zaufany. Filmik dotyczy również osób fizycznych.



Po założeniu profilu zaufanego zobacz instrukcję krok po kroku w jaki sposób skorzystać z e-usług.