12.01.2022
1. Uchwala_zarzadu_powiatu_mieleckiego_z_31_stycznia_2019r.pdf
2. Zasady_udzielania_dofinansowania_z_srodkow_pfron__lbt_i_lbk.pdf
3. Zasady_udzielania_dofinansowania_z_srodkow_pfron_lba.pdf
4. Uchwal_zarzadu_powiatu_mieleckiego_w_sprawie_zmiay_uchwaly__z_31_stycznia_2019r.pdf
5. Uchwała Zarządu Powiatu Mieleckiego nr 130/786/2021 z dnia 4 marca 2021r. scan-1.pdf
Wniosek - LIKWIDACJA BARIER ARCHITEKTONICZNYCH wniosek_rs_lba_p_1.pdf
Proponowany zakres robót w ramach likwidacji barier architektonicznych -proponowany_zakres_robot_w_ramach_likwidacji_barier_architektonicznych_na_podstawie_katalogu_rzeczowego_urzadzen.docx
Zaświadczenie lekarskie do wniosku - zaswiadczenie_lekarskie_lba.pdf
Oświadczenie właściciela budynku/lokalu - oświadczenie.doc zgoda na likwidację barier architektonicznych
Oświadczenie - oswiadczenie.pdf
Rodo - klauzula_informacyjna_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.pdf
wykaz_zalacznikow_wymaganych_do_wniosku_lba.pdf
Wniosek - LIKWIDACJA BARIER W KOMUNIKOWANIU SIĘ - wniosek_rs_lbwk_p.pdf
Zaświadczenie lekarskie do wniosku - zaswiadczenie_lekarskie_lbk.pdf
Załącznik do wniosku - (oświadczenie o osobach uczących pozostających we wspolnym gospodarstwie domowym - dotyczy wniosków o zakup komputerów - stacjonarnych i laptopów - dla dzieci i niepełnosprawnych i dorosłych osób niepełnosprawnych do 25 roku życia) - oswiadczenie_o_osobach_uczacych_sie_pozostajacych_we_wspolnym_gospodarstwie_domowym.pdf
Oświadczenie - oswiadczenie.pdf
Rodo - klauzula_informacyjna_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.pdf
wykaz_zalacznikow_wymaganych_do_wniosku_lbk.pdf
Wniosek - LIKWIDACJA BARIER TECHNICZNYCH - wniosek_rs_lbt_p.pdf
Zaświadczenie lekarskie do wniosku - zaswiadczenie_lekarskie_lbt.pdf
Oświadczenie - oswiadczenie.pdf
Rodo - klauzula_informacyjna_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.pdf
wykaz_zalacznikow_wymaganych_do_wniosku_lbt.pdf
Wniosek - usługa tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika - wniosek_rs_tjm_p_1.pdf
Zaświadczenie lekarskie do wniosku - zaswiadczenie_lekarsie__j_migowy.pdf
Oświadczenie - oswiadczenie.pdf
Rodo - klauzula_informacyjna_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.pdf
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: